Anmeldelse af D-A-D’s koncert i Ungdomshuset i fredags

Standard

Jeg stod i fredags og overvejede, om jeg skulle gå de godt 1500 meter op til Ungdomshuset på Dortheavej, og forsøge at komme ind til en af årets store koncertoverraskelser: D-A-D’s tilbagevenden til Ungdomshuset.

Ingen forsalg, og blot 80 kr. i entré. Til gengæld måtte man så trækkes med 2 opvarmningsband først i en sikkert meget tætpakket sal. Det gad jeg faktisk ikke. Måske jeg er blevet (lidt for) gammel og magelig. Måske bare tilfreds med en sommeraften herhjemme i privaten. Eller måske for skuffet over sidste D-A-D-koncert – gratiskoncerten på Carlsberg-grunden sidste sommer. Hvor var den kedelig, unødvendig og uoplagt. Sølle, faktisk.

Det lyder af denne anmeldelse til at denne koncert var oldschool “Kul på” på alle måder. Damn, at jeg missede det.

BLASTBEAST · D-A-D // Ungdomshuset 25/5 2012.

D-A-D vendte tilbage til Ungdomshuset efter en menneskealder

D-A-D vendte tilbage til Ungdomshuset efter en menneskealder

Kommentarer er meget velkomne. Skriv et svar

