Nyt navn til bloggen

Standard

Om en uge har bloggen fødselsdag. (Den fylder 1 år.)

Jeg bryder mig ikke synderligt om navnet Countdown To Extinction. Det siger intet om indholdet på bloggen, men omvendt vidste jeg ikke rigtig hvad jeg ville skrive om, da jeg begyndte.

Har du en idé til et andet navn? Jeg skriver (vist mest) om musik, kendte, og nye medier. Der kan også komme noget om tv-serier og computerspil senere (Game of Thrones, WordFeud, WoW, Mad Men, Breaking Bad, Sopranos – der meget at elske).

Jeg vil selv gå i tænkeboksen til d. 15/7, og se hvad jeg kommer på.

3 responses »

    • Jeg tænker og tænker.

      Breaking Bad er et fedt navn. Men jeg er nok på udkig efter noget på dansk. Der er jo ikke kommet alverden af forslag, så jeg tror jeg må tænke lidt endnu.

      Jeg har for øvrigt et spørgsmål til dig: hvorfor skiftede du sprog på din blog efter så mange år på engelsk? Jeg kan i øvrigt godt lide den på dansk🙂

      Like

Kommentarer er meget velkomne. Skriv et svar

